X

لیست قیمت انواع سردخانه بالای صفر و زیر صفر + (فروش ویژه)

09128408723 کارشناس فروش
سردخانه زیر صفر و بالای صفر

صنایع برودتی سردین کالا تولید کننده ی سردخانه های صنعتی از جمله سردخانه ی زیر صفر و بالای صفر برای نگهداری محصولات مختلف با توجه به رنج دمایی هر کدام از محصولات کاربرد دارند.

سردین کالا
سردین کالا

انواع سردخانه های صنعتی

  • سردخانه زیر صفر

انواع سردخانه های صنعتی

از سردخانه های زیر صفر معمولاً برای نگهداری محصولات غذایی مختلف به صورت منجمد و یخ زده مورد استفاده قرار می گیرند، و دمایی که محصولات را در آن نگهداری می کنند، معمولاً پایین تر از صفر می باشد. دمای 18- درجه سانتی گراد به عنوان نرمال ترین دمای نگهداری محصولات مختلف در سردخانه ها در نظر گرفته شده است، و معمولاً برای نگهداری ماهی، گوشت، مرغ یخ زده و سایر مواد غذایی یخ زده در سردخانه زیر صفر نگهداری می‌ شوند. از سردخانه‌های زیر صفر و بالای صفر برای نگهداری و انبار مواد غذایی در به میزان انبوه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مشخصات فنی انواع سردخانه زیر صفر

جنس بدنه ساندویچ پانل با ضخامت 10 الی 15 سانتی متر
نوع عایق پلی یورتان تزریقی
جنس شاسی ها فولاد
برند کمپرسور دانفوس، تکامسه و یا کالترون با توجه به سفارش مشتری
نوع کندانسور هوایی
دمای کاری سردخانه 10 درجه بالای صفر تا 20- درجه سانتی گراد
برق مصرفی 3 فاز (در صورت سفارش با برق تک فاز نیز قابل طراحی است)
طول قابل سفارش در طول های 2، 4 الی 8 متری
عرض حداکثر 220 سانتی متر
ارتفاع 220 الی 250 سانتی متر
تابلو فرمان کاملا اتوماتیک با قطعات تله مکانیک و اشنایدر فرانسه
مناسب برای نگهداری  انواع گوشت قرمز، مرغ، ماهی، میگو و بستنی
ظرفیت سردخانه برحسب سفارش متغیر می باشد
قابلیت حمل پرتابل بوده و توسط جرثقیل قابل حمل می باشد
روشنایی داخلی دارد
امکان طراحی راک و قفسه در داخل سردخانه     دارد
ویژگی بدنه داخلی ضد قارچ، ضد باکتری و ضد آب
گارانتی 18 ماه
خدمات پس از فروش 5 سال
  • سردخانه بالای صفر درجه 

سردخانه های بالای صفر درجه دارای دمایی بین صفر و بالای صفر می باشند. آن دسته از محصولاتی که برای حفظ کیفیت و تازگی خود نیاز به دماهای پایین دارند، برای نگهداری باید در این گونه از سردخانه ها نگهداری شوند، از جمله موادی که در این گونه سردخانه ها نگه داری میشوند، می توان به مرکبات و سبزیجات ، مواد شیمیایی، گل ها، داروها و... اشاره کرد. البته این گونه از سردخانه های صنعتی می توانند محصولات مختلف را مدت زمان کوتاهی نگهداری کنند، البته سردخانه میوه بالای صفر می تواند میوه ها را تا چند ماه تازه نگه دارند، ولی در عوض فرآورده های گوشتی در سردخانه گوشت بالای صفر نمی توان نگهداری کرد.

مشخصات فنی انواع سردخانه بالای صفر

جنس بدنه ساندویچ پانل با ضخامت 10 الی 15 سانتی متر
نوع عایق پلی یورتان تزریقی
جنس شاسی ها فولاد
برند کمپرسور دانفوس، تکامسه و یا کالترون با توجه به سفارش مشتری
نوع کندانسور هوایی
دمای کاری سردخانه 1+ الی 5+ درجه سانتی گراد
برق مصرفی 3 فاز (در صورت سفارش با برق تک فاز نیز قابل طراحی است)
طول قابل سفارش در طول های 2، 4 الی 8 متری
عرض حداکثر 220 سانتی متر
ارتفاع 220 الی 250 سانتی متر
تابلو فرمان کاملاً اتوماتیک با قطعات تله مکانیک و اشنایدر فرانسه
مناسب برای نگهداری  انواع میوه و سبزیجات، انواع لبنیات، دارو، خشکبار 
ظرفیت سردخانه برحسب سفارش متغیر می باشد
قابلیت حمل پرتابل بوده، و توسط جرثقیل قابل حمل می باشد
روشنایی داخلی دارد
امکان طراحی راک و قفسه در داخل سردخانه   دارد
ویژگی بدنه داخلی ضد قارچ، ضد باکتری و ضد آب
گارانتی 18 ماه
خدمات پس از فروش 5 سال

بدنه و فونداسیون سردخانه بالای صفر 

شاسی های به کار گرفته شده در ساخت سردخانه های بالای صفر از قوطی هایی که دارای ابعاد 9*9 و یا 12*12 و همچنین پایه های ورق های روغنی بین 3 تا 5 میل که دارای پوشش رنگی کامل بوده، و ضد زنگ استفاده می شود، به همین دلیل به کارگیری از این شاسی ها باعث طول عمر بیشتر و استقامت کابین را چندین برابر می کند.

جنس ورق های استفاده شده در طراحی بدنه، سقف و کف این گونه از سردخانه ها از نوع ساندویچ پانل می باشد، که دارای ضخامتی بین 6 تا 10 سانتی متر می باشد. درب های سردخانه های بالا صفر دارای قفل می باشند، که در قسمت بیرونی آن ها قرار داده شده است.

موتور و تجهیزات سرمایشی سردخانه بالای صفر  

موتور استفاده شده در بدنه ی این نوع از سردخانه ها از نوع دانفوس می باشد، که به عنوان یکی از بهترین برندهای موتور محسوب می شوند، موتورهای دانفوس به دلیل داشتن قدرت زیاد برای افزایش کارایی سردخانه می تواند باعث کاهش مصرف انرژی دستگاه نیز شوند. کندانسورهای به کار گرفته شده، در بدنه ی این سردخانه ها از جنس مس با آلیاژی که بهترین کیفیت را دارند، همراه با فین آلومینیومی می باشد. جنس قالب استفاده شده در بدنه ی کندانسور از نوع گالوانیزه می باشد، که در برابر هر نوعی از زنگ زدگی و پوسیدگی دارای مقاومت بسیار زیادی می باشند. یکی از مهم ترین تجهیزات مهم در سیستم سرمایشی سردخانه ها اواپراتورها هستند، که جنس آن ها مس همراه با المنت درجه یک می باشند، که هیچ گونه برفکی ندارند. برای این که بتوانیم کارایی اواپراتور و کندانسور را بالا ببریم، از فن های ژیلا بکت استفاده می شود، این فن ها بسیار کم انرژی هستند، و دارای برچسب انرژی A هستند. برای این که بتوانیم استحکام کندانسور و اواپراتور بیشتر کنیم، و از آسیب دیدن آن ها جلوگیری کنیم، از شانسی پروفیل با توری محافظ به کار گرفته شده است.

برق مصرفی سردخانه بالای صفر 

سردخانه های بالای صفر با استفاده از برق 3 فاز و تک فاز کار می کنند، که با در نظر گرفتن ابعادی که مشتری می خواهد، می توانیم انتخاب کنیم. تابلو برق قرار داده شده، در داخل بدنه ی دستگاه از نوع تمام اتوماتیک و خودکار بوده، و همچنین دارای سنسور دمای اتوماتیک و بسیار دقیق می باشند. ابزارهای کنترل دستگاه که از نوع دانفوس دانمارک می باشد، که به خاطر داشتن دقت بالا باعث افزایش بازدهی دستگاه می شوند. برای این که محیط داخل سردخانه روشن باشد، از چراغ های قدرت مند و کم مصرف استفاده می شود.

امکان شست و شوی دستگاه 

با توجه به جنس بدنه و کابین های دستگاه امکان شست و شوی کامل کابین ها فراهم شده است، و از سوی دیگر به خاطر راحتی در شست و شو تخلیه ی فاضلاب نیز داخل کابین قرار داده شده است.

تفاوت سردخانه زیر صفر و سردخانه بالای صفر

یکی از اساسی ترین تفاوت های این نوع سردخانه در مورد کمپرسور آن ها می باشد، کمپرسور سردخانه های زیر صفر از لحاظ  قدرت و ظرفیت دارای قدرت و ظرفیت کمتری در مقایسه با سردخانه های بالا صفر هستند. اگر از لحاظ قدرت سيم پيچ هر دو کمپرسور را به یک اندازه در نظر بگیریم، کمپرسور سردخانه ی زیر صفری تحت تاثیر فشار کمتری هستند، پس قطعاً کمپرسور استفاده شده، برای زیر صفر دارای قطر سيلندر بزرگ تری و در نتيجه جابجايی گاز بیشتری نسبت به کمپرسور استفاده شده برای بالا صفر خواهد بود.

از سردخانه های زیر صفر معمولاً برای نگهداری گوشت، مرغ و ماهی و از سردخانه بالای صفر برای نگهداری میوه، دارو و لبنیات استفاده می شود. رنج دمایی در سردخانه‌ های زیر صفر بین 12- تا 23- درجه سانتی گراد می‌ باشد، و در سردخانه ی بالای صفر رنج دمایی بین 1+ تا 4+ درجه سانتی گراد می باشد.

شرایط گارانتی و نحوه ارسال و سفارش محصولات

تمام محصولات برودتی شرکت سردین کالا دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.شما می توانید جهت مشاوره و استعلام قیمت محصولات با ما در تماس باشید، تا بتوانید محصول مد نظر خود را انتخاب کرده و ثبت سفارش انجام دهید.پس از ثبت سفارش محصولات شما مشتریان عزیز را از طریق معتبرترین و بهترین باربری ها در کوتاه ترین زمان ارسال کنیم.

طراحی و احداث انواع سردخانه صنعتی ثابت و متحرک

یخچال ماشین

سردخانه جسد

سردخانه لبنیات

سردخانه خرما



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • هادی زحمتکش
    سلام وقت بخیر برای خشکبار به چه دمای از سردخانه نیاز است؟
    • مدیر سایت

      سلام. برای خشکبار باید دمای بالای صفر باشد.

تماس بگیرید