X

قیمت یخچال قفسه ای

09128914832 کارشناس فروش
قیمت یخچال قفسه ای

یخچال قفسه ای (یخچال پرده هوا) برای نگهداری و حفظ کیفیت محصولات مختلف که می تواند شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی ها، فرآورده های گوشتی و پروتئینی (سوسیس و کالباس)، فرآورده های لبنیاتی (پنیر، ماست، کره) و... در مکان های مختلفی اعم از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ، هایپراستارها، هایپرمارکت های بزرگ و... مورد استفاده قرار می گیرند. 

سردین کالا
سردین کالا

یخچال قفسه ای یکی دیگر از نام هایی می باشد، که ممکن است، افراد به دلیل این که اطلاعات لازم را در رابطه با یخچال پرده هوا ندارند، به آن نسبت می دهند. استفاده از یخچال های قفسه ای برای افرادی که قصد دارند، تازه فروشگاه ها و هایپرمارکت هایی که وسعت زیادی دارند، را تأسیس کنند، برای نگهداری از محصولات مختلف بسیار کاربردی و لازم می باشد. طراحی به کار گرفته شده در یخچال فروشگاهی که بدون درب طراحی می شوند، به نسبت یخچال ویترینی که درب آن از نوع شیشه ای می باشد، پیشرفته تر و از نظر قطعات به کار گرفته شده برای تولید به روز تر می باشد. استفاده از این دستگاه باعث در فروشگاه های زنجیره ای باعث می شود، تا شما شرایط مطلوبی را برای مشتریان خود فراهم کنید، تا آن ها بتوانند خرید خود را راحت تر انجام دهند. همین که یخچال پرده هوا جلو باز درب ندارد، باعث می شود، تا شما به راحتی محصولات را از داخل طبقات یخچال انتخاب کنید.

قیمت یخچال قفسه ای

ممکن است، این سوال برای شما پیش بیاید، که با توجه به این که این یخچال ها بدون درب هستند، ولی چطوری می توانند از فاسد شدن محصولات داخل یخچال پرده هوا جلوگیری کنند. در این رابطه باید بگوییم، که درسته که دربی برای این نوع از یخچال روباز فروشگاهی در نظر گرفته نمی شود، ولی گردش هوا در محیط داخلی یخچال به گونه ای تنظیم و کنترل می شود، که به تمام نقاط یخچال برود، و از خراب شدن محصولات جلوگیری می کند. در کل می توان گفت که استفاده از این نوع از یخچال ها می تواند به شیک شدن ظاهر فروشگاه و مشتریان را برای خرید ترغیب کنند. همین موضوع باعث می شود، تا درآمد فروشگاه شما افزایش پیدا کند. برای نمایان شدن بهتر محصولاتی که در داخل یخچال متری قرار می دهید، در بین طبقات و قفسه های آن از نورپردازی ال ای دی استفاده می شود. موتور در نظر گرفته شده برای یخچال های قفسه ای می تواند از نوع سرخود و مرکزی باشد. نوع موتور انتخابی باید با توجه به متراژ و ابعاد در نظر گرفته شده برای طراحی و ساخت تعیین خواهد شد.

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

انواع یخچال قفسه ای

قیمت یخچال قفسه ای 

قیمت یخچال قفسه ای با توجه به موارد مختلفی اعم از متراژ، نوع موتور، جنس بدنه، اندازه اواپراتور و نوع مصرف، کندانسور و... تعیین خواهد شد. نوسانات موجود در بازار هم می تواند در تعیین قیمت تأثیرگذار باشد. برای این که بتوانید از قیمت به روز یخچال های پرده هوا اطلاع پیدا کنید، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید