X

قیمت یخچال متری (موتور سرخود و موتور مرکزی)

09128914832 کارشناس فروش
قیمت یخچال متری

یخچال متری (یخچال پرده هوا) مناسب برای استفاده در انواع فروشگاه های زنجیره ای، هایپرمارکت ها و سوپرمارکت های بزرگ. 

سردین کالا
سردین کالا

یخچال متری یکی دیگر از نام هایی که ممکن است، افراد به یخچال های پرده هوا نسبت می دهند. با توجه به این که یخچال های بدون درب یکی از تجهیزاتی می باشد، که افرادی که قصد راه اندازی فروشگاه های بزرگ و یا هایپراستارها را دارند، برای نگهداری محصولات مختلف اعم از انواع مواد غذایی، نوشیدنی، مواد خوراکی، فرآورده های لبنیاتی و گوشتی، میوه و سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از دلایل محبوب بودن این نوع از یخچال ها به این خاطر است، که در طراحی آن ها از درب های شیشه ای استفاده نمی شوند، و مشتریانی که برای خرید به فروشگاه می آیند، می توانند به راحتی محصولات مد نظر خود را انتخاب و خرید به صندوق های موجود در فروشگاه مراجعه کنند.

قیمت یخچال پرده هوا

به کارگیری یخچال فروشگاهی بدون درب در فروشگاه شما باعث می شود، تا کارکنانی که در فروشگاه در حال فعالیت می باشند، بتوانند به فضای بازی که یخچال در اختیار آن ها قرار می دهد، محصولات مختلف را به راحتی بچیننند. گاهی اوقات ممکن است، قصد داشته باشید، دکوراسیون فروشگاه را عوض کنید، برای این که هنگام جا به جایی با مشکلی رو به رو نشوید، پایه های یخچال ویترینی جلوباز را به صورت چرخدار طراحی می کنند، تا به راحتی بتوانید یخچال را جا به جا کنید. ممکن است، در مورد نگهداری نگهداری و تمیز کردن سوال هایی در ذهن شما به وجود آمده باشد. باید در این بگوییم، یخچال بدون درب فروشگاهی مجهز به سیستم کندانسور خود تمیز شونده می باشد. منظور از وجود این سیستم این است، که به صورت اتوماتیک مخازن را با حرکت دادن یک برس چرخشی به بالا و پایین در سطح آن چند بار در روز تمیز می کنند. انجام این کار به کارکنان مجموعه شما کمک می کند، که نیاز نباشد، کندانسور را به صورت دستی تمیز کنید. هم چنین از جمع شدن گرد و خاک بر روی سیم پیچ ها جلوگیری می کند.

قیمت یخچال متری

در رابطه با طرز کار یخچال بدون درب باید بگوییم، نحوه ی کارکرد این یخچال های جلوباز به گونه ای می باشد، که می تواند هوای خنک را در تمام نقاط داخلی یخچال به صورت یکسان و یکنواخت پخش می کند، و از خراب شدن محصولات داخل یخچال جلوگیری می کند. برای این که این کار به درستی انجام شود، در بخش های بالایی آن فن هایی قرار داده می شود، تا بتوانند این کار را به راحتی انجام دهند.

قیمت یخچال متری

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

قیمت یخچال متری با توجه به موارد مختلفی اعم از متراژ، نوع موتور، جنس بدنه، اندازه اواپراتور و نوع مصرف، کندانسور و... تعیین خواهد شد. نوسانات موجود در بازار هم می تواند در تعیین قیمت تأثیرگذار باشد. برای این که بتوانید از قیمت به روز یخچال های پرده هوا اطلاع پیدا کنید، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

انواع یخچال متری (از نظر شکل ظاهری، نوع موتور، ایستاده و خوابیده)

یخچال ایستاده

قیمت یخچال ویترینی جلوباز

یخچال ایستاده پرده هوا در مدل های مختلف با توجه به نیاز مشتریان در متراژهای مختلف طراحی و تولید می شوند. موتور به کار گرفته شده برای این یخچال ها با توجه به متراژ تعیین شده برای یخچال تعیین خواهد شد. برای این که از هدر رفت بیش از انرژی جلوگیری شود، از عایق بندی ساندویچ پنل برای بدنه یخچال استفاده می شود. جنس شیشه هایی که در دو طرف یخچال پرده هوا قرار داده می شود، از نوع سکوریت نشکن و دوجداره می باشد.

یخچال­ خوابیده

قیمت یخچال خوابیده

یخچال­ خوابیده فروشگاهی در وسط فروشگاه قرار می دهند. وجود این یخچال ها به شما کمک می کند، تا محصولات قرار داده شده در داخل یخچال را به راحتی بینید، و انتخاب کنید. گردش هوای خنک در محیط داخلی یخچال به صورت دائمی می باشد، و باعث می شود، که کابین یخچال همیشه سرد و خنک باقی بماند. یخچال پرده هوا جلو باز خوابیده تولید شده در صنایع برودتی سردین کالا در مدل های مختلف که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، طراحی و تولید می شوند.

انواع یخچال خوابیده

یخچال متری مدل موتور سر خود

قیمت یخچال روباز فروشگاهی دست دوم

یخچال پرده هوا موتور سرخود یکی از مدل های یخچال متری می باشد، که مناسب برای استفاده در محیط هایی می باشد، که فضای محدودی را برای قرار دادن یخچال بدون درب دارند. موتور این یخچال برخلاف مدل مرکزی آن در بخش داخلی و یا پشت یخچال قرار داده می شود.

یخچال متری مدل موتور مرکزی

قیمت یخچال جلو باز

یخچال پرده هوا موتور مرکزی مناسب برای استفاده در فضاهایی می باشد، که محدودیت فضایی و مکانی ندارند. موتور این یخچال برخلاف مدل سرخود در بخش بیرونی یخچال قرار داده می شود.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید