X

تولید کننده انواع سردخانه جسد در مشهد

09128914832 کارشناس فروش
سردخانه جسد مشهد

سردخانه جسد به عنوان یکی از تجهیزات ضروری برای نگهداری از اجساد به صورت کوتاه مدت و یا بلند مدت در بیمارستان ها، محیط های روستایی، پزشکی قانونی، غسالخانه، کلینیک و درمانگاه ها می باشد.

سردین کالا
سردین کالا

صنایع برودتی سردین کالا تولید کننده انواع سردخانه جسد در مشهد

سردخانه جسد مورد استفاده در مکان های مختلف با توجه به تعداد اجسادی که می خواهند نگهداری کنند، در ابعاد و اندازه های مختلف به صورت تک تا نه کشو طراحی و تولید می شوند. یکی از مهم ترین دلایلی که منجر نگهداری اجساد در سردخانه مرده می شود، این است، که بدن انسان ها بعد از مرگ به خاطر واکنش های شیمیایی که رخ می دهد، حتماً باید در یخچال سردخانه جسد نگهداری شوند، تا از تجزیه شدن و بو گرفتن اجساد جلوگیری شود. ظرفیت تعیین شده برای سردخانه بیمارستان با توجه به بودجه ای که برای خرید سردخانه جسد در نظر گرفته اید، تعیین خواهد شد. برای این که بتوانید سردخانه جسد بیمارستان راه اندازی کنید، نیازی به تخصص خاصی ندارد، برای انجام این کار کافیست، فیش برقی که در بدنه ی سردخانه قرار داده شده است، را به پریز وصل کنید.

قیمت سردخانه جسد در مشهد

برای این که بتوانید سردخانه میت را در مکان مناسبی قرار بدهید، که در معرض نور مستقیم خورشید نباشد، سردخانه اموات را به صورت چرخدار تولید می کنند، که چرخ های این سردخانه ترمز دار است. فن هایی که در داخل کابین سردخانه جنازه قرار داده می شود، به گردش هوا در تمام نقاط کمک می کند. ترموستات سردخانه جسد بیمارستان از نوع دیجیتال است به همین خاطر می توانید دمای داخل کابین را کنترل و تنظیم کنید. دمای سردخانه انسان در دو نوع زیر صفر و بالای صفر طراحی و تولید می شوند. در صورتی که فضای کافی برای نگهداری از اجساد را ندارید، می توانید از سردخانه ای استفاده کنید، که تعداد کابین های کمتری دارد.

سردخانه جسد مشهد

همچنین بخوانید: دستورالعمل و نگهداری سردخانه جسد

قدرت موتور سردخانه جسد بیمارستان باتوجه به کابین های در نظر گرفته شده برای آن تعیین خواهد شد. به همین دلیل هر چقدر تعداد کابین های در نظر گرفته شده برای سردخانه بیشتر باشد، باید موتور قدرتمند تری بر روی بدنه نصب شود، تا بتواند از بو گرفتن اجساد جلوگیری کند. سردخانه جسد مشهد از لحاظ دما در دو نوع کوتاه مدت و بلند مدت (مثبت و منفی) تقسیم می شوند. دمای مثبت سردخانه می تواند اجساد را در دمای 2 درجه سانتی گراد و 4 درجه سانتی گراد نگهداری کند، و می توان میت را چند هفته در آن نگهداری کرد. دمای منفی اجساد را در دمای 10- درجه سانتی گراد تا 50- درجه سانتی گراد نگهداری می کند، و جسد به طور کامل یخ می زند.

قیمت سردخانه مرده

قیمت و خرید سردخانه در مشهد

قیمت سردخانه جسد در مشهد با توجه به فاکتورهای زیر متغیر خواهد بود.

  • ابعاد و تعداد کابین (تک تا دوازده کابین)
  • جنس بدنه
  • نوع موتور
  • پنل سرما ساز و...

جهت خرید سردخانه جسد در مشهد و اطلاع از قیمت به روز محصول به کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید.

مشخصات فنی سردخانه جسد 

قیمت یخچال سردخانه جسد

مشخصات فنی سردخانه جسد
وزن سردخانه نگهداری جسد حدودا 200 تا 800 کیلو گرم
جنس بدنه بیرونی و داخلی استیل ضد زنگ 
جنس برانکارد استیل ضد زنگ 
برند موتور سکاپ (دانفوس)، کالترون، تکامسه، امبراکو(بنا به انتخاب مشتری)
مصرف برق تک فاز، سه فاز 
جنس کندانسور مسی با فین آلومینیومی
جنس اواپراتور مسی با فین آلومینیومی
فن کندانسور الکتروژن با برچسب انرژی A
فن اواپراتور دمنده با برچسب انرژی A
جنس شاسی پروفیل فولادی با پوشش رنگ کوره
عایق بندی فوم تزریقی با ضخامت 10 سانتی متر
نمایشگر دیجیتال دما دارد
قابلیت تنظیم دمای داخل کابین دارد
چرخ جهت حمل و نقل آسان دارد
چراغ جهت روشنایی محیط داخلی سردخانه        دارد
گارانتی و خدمات پس از فروش دارای 18ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش
قابلیت شستشویی و ضدعفونی دارد (کف شور دار می باشد)

انواع سردخانه مرده بر حسب تعداد کابین

قیمت سردخانه جسد تک کابین

مدت زمان نگهداری اجساد در سردخانه

یکی از نکاتی که در مورد نگهداری اجساد در سردخانه جسد وجود دارد، این است، که می توان اجساد را تا مدت زمان مشخصی در سردخانه نگهداری کرد. همین موضوع باعث می شود، به دو دسته ی کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم شوند. در سردخانه هایی که به صورت کوتاه مدت طراحی می شوند، می توانید دما را بین 5- تا 5+ درجه ی سانتی گراد تنظیم و کنترل کنید. در سردخانه هایی که می توانند به صورت بلند مدت اجساد را نگهداری کنند، دما تا 20- درجه سانتی گراد قابلیت سرد شدن را دارند، و شما می توانید اجساد را تا چند هفته در سردخانه نگهداری کنید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید